Monday, June 1, 2009

KAMALAU SERIES






Anda dulu mesti suka ikan ni. Ini adalah ikan yang dulunya pernah melenyapkan hobi ayam serama di Malaysia. Sekarang ia timbul semula dengan model baru. Kecil dan besar horn/tanduknya. SP pernah juga habiskan duit untuk memiliki ikan ini. cepat sungguh ikan ni laku kerana hanya 2minggu pun ikan ni dah ada tanduk.bayangkan 2minggu tu boleh dpt rm1500. Tapi macam biasa la induknya sudah tentu tidak dijual. SP teringin nak bela balik ikan ni sebabnya dah murah skarang ni. saja nak bagi ada ong kat rumah. Kepada sesiapa yang berminat boleh juga SP bekalkan untuk anda kerana ikan ni dah murah. Bukanlah kita nak hapuskan minat bermain serama, cuma kita nak mempelbagaikan hobi serta mengenali habitat yang Allah cipta.
*SP tak berniat nak komersialkan ikan ni cuma bela seekor saja untuk penyeri rumah.

2 comments:

  1. kepada rakan2 yang bertanyakan tentang ikan ini SP harapkan bersabar kerana tuan farm jemput jenguk tempatnya pada 4/6/09.so kalau yang mcm rakan2 minta takda insyaallah akan SP hantarkan yang lebih comel..

    ReplyDelete
  2. aku pun pernah bela jgk ikan ni dulu..bli ank kecik rm150....last2 dah senyap...lps dlm parit ja...siap bleh tgk nombor yg x thn tu...

    ReplyDelete