Thursday, June 25, 2009

FILM TERUNGGUL TAHUN INI


Filem yang SP tunggu2 telah keluar.nak tgk awal2 ramai pulak so tunggu rabu depan sebab tiket murah. Sabtu ni pelajar2 baru yang akan mendaftar. So SP terpaksa tinggalkan pertandingan yang rancak berlangsung akhir2 ini kerana tugas hakiki perlu dijaga. Ayam serama adalah hobi saja so takperlu la SP nak buat all out sangat.

Sekarang dah menjadi tradisi kerana penganjur yang selama ini adalah pemain amat prihatin terhadap hadiah2. Kebanyak yang SP dah nampak penganjur akan mula memberikan hadiah yang para pemain nantikan iaitu barangan yang bernilai serta ringan seperti duit. Semasa SP jalan2 di kedah dulu ada seorang kawan tunjukkan hadiah yang dimenangi adalah hadiah yang dan beliau katakan kepada SP kalau nak

buat tanding dia dah boleh keluarkan barang2 yang dia dah menang.


SP pun nasib baik juga dpt hadiah yang begitu so sesama musim kawin SP dpt la hadiahkan mereka barang2 seperti alatan elektrik. yang menariknya juga SP penah memenangi 2handphone NOKIA. Apalagi SP pun jual je kat kawan dan saudara. So taklah tersimpan kat rumah je. takut tak guna dan rosak begitu saja.






No comments:

Post a Comment