Wednesday, August 5, 2009

SLAMAT BERKONVO

Dikesempatan ini SP nak ucapkan tahniah kepada mereka yang berjaya menghabiskan pengajian masing2 dan pada 12/08/2009 hingga 16/08/2009 akan berlangsungnya majlis konvokesyen USM yang ke-40.

Mcm biasa la kerja SP kena ukur tinggi para graduan untuk mengambil jubah.


Kalau awal2 pagi mesti kena serbu la mcm Karem Benzema datang malaysia untuk mendapatkan tandatangan. tapi SP dah biasa dengan keadaan mcmtu..so cool je la.
Pelbagai aktiviti disediakan kepada para pengunjung akan disediakan apabila anda berkunjung ke sini. So kalau nak bwk anak2 selain berkunjung ke shopping complex silalah datang ke USM. tapi pesta yang diadakan taklah mcm di genting highland atau di pesta pulau pinang ye...

Tp kalau next time kawasan penang dah meriah dgn ayam serama, apa kata diadakan satu pertandingan semasa konvokesyen diadakan. ataupun ada penganjur boleh dpt byk sponsor so boleh buat road tour competition untuk seluruh Malaysia. alah macam konsert jom heboh. Maksudnya penganjur yang tidak hanya membuat pertandingan di tempatnya sahaja. Mungkin nampak rumit tetapi jika nak memartabatkankan ayam serama cadangan2 seperti ini perlulah diteliti.

*Pasni kawan kita SU dgn WK plak la konvo kat Shah Alam...pehtu dgrnya nak sambung plak 1st degree kat sana...agak2 ayam bwk pi dok sana tak????

No comments:

Post a Comment