Friday, August 21, 2009

BUNGA CENGKIH II


Keberatan untuk SP untuk masukkan entry kerana tidak mempunyai bahan serta kekurangan idea. Tapi untuk anda yang tidak henti2 berkunjung ke blog SP, entry ini boleh juga mengisi masa lapang anda yang di tahap keboringan.

Bunga Cengkih yang dulunya SP tunjukkan gambarnya semasa anak telahpun menampakkan ciri2 yang boleh dibanggakan walaupun gayanya tidak tetap tetapi apabila SP letak serkup Bunga Cengkih(BC) akan bergaya lonjak dada seperti di dalam youtube yang bertajuk memori serama amir ditambah pula boleh menampakkan ciri2 gegarannya. Apabila BC terkejut SP juga dapat melihat pergerakan apabila melangkah tak ubah seperti robot.
Tapi janganlah anda tertunggu2 pulak kat bon sebab SP cadang nak buat baka je untuk upgrade balung serta warna untuk anak2nya. Kena tunggu lagi lah jawabnya. Nasib baik pinggang BC ramping.
Seekor lagi pasangan BC(betina remaja) rasanya boleh dilepaskan kepada sesiapa yang berhajat. Dari segi tubuhnya SP tgk bukanlah untuk bertanding tetapi sesuai dibuat induk je. Bukan sebab tak suka tapi mcm biasalah kalau nak pinang anak orang mestila kena kumpul duit.
Yang pasti keturunan acappan akan membiak dan berkembang selepas ini. Dan mungkin juga akan bermastautin di reban2 anda kelak.
*Acappan dok tunggu lawi panjang untuk join main kategori A. Gayanya pun ada mirip bakawali dan dah tak terjun meja. Mari kita bermain serta membaka.......

No comments:

Post a Comment