Tuesday, April 28, 2009

LAGEND OF YOUTUBE

Ini adalah seekor budak gemok yang disayangi juga oleh SP.asalnya SP tergila2kan gayanya semasa remaja yang boleh membuatkan sesiapa tidak boleh tidur lena. Pernah beberapa kali menjadi BOTB semasa berada di tangan Poknik.Khabarnya berketurunan yang baik2(jika anda pernah mendengar ayam yang bernama ANJARIA).dihasilkan dari reban pembaka yang tersohor di kelantan iaitu SAHASDI YUSOFF.SP tak tahu dimanakah sekarang ayam ini berada setelah dijual kepada kawan di kelantan.mungkin kawan tu nak upgrade supaya anak2nya memiliki balung halus serta pinggang yang ramping.





Ini adalah adik kepada the legend of Youtube tetapi ia lebih kepada aksesori seperti balung halus,bulu kemas,warna bersih dan kaki kuning.ayam ni pernah menetap di penang dan pernah memenangi tempat pertama kategori anak A&B.


*Terima Kasih kepada Sifu Sahasdi Yusoff yang sangat baik hati memberi tunjuk ajar dan memberi peluang untuk memiliki hasil seni tuan.dengarnya walaupun Sifu Sahasdi sibuk dengan projek mega burung walet tetapi dalam diam2 produce ayam kecil lagi bergaya yang berdarah anjaria(macam dalam youtube tajuk memori serama amir).

No comments:

Post a Comment