Monday, April 13, 2009

ADA BERANI BUAT PERTANDINGAN SENDIRI???





Kalini SP nak bg tepukan paling kuat kepada para penganjur tak kira la dimana jua anda berada kerana tanpa anda perjalanan ayam serama tidak akan kemana2.walaupun jika ada pertandingan akan berlakunya sedikit ketidakpuasan hati para pemain.tetapi perlu diingat para penganjur mengambil risiko yang tinggi untuk mengadakan pertandingan.salah satu langkah mempopularkan serta memartabatkan kembali ayam serama so kita sebagai pemain kalau asik nak menang je,siapa nak jadi pengalah?ini disebabkan hari makin hari akan muncul ayam2 terbaik.ayam kita pun ada harinya jika dia taknak buat atas meja.



tak salah jika kita merungut pun tentang hadiah,pengadil dan perjalanan pertandingan yang ada kalanya kelam kabut,tetapi sudah semestinya mereka-mereka ini akan mengambil iktibar jika kesilapan datang dari mereka.sudah tentu mereka tidak mahu berada di takuk yg lama.


















kalau nak dikira untung yang penganjur dapat rasanya berniaga char kuey teow lebih menguntungkan daripada menganjurkan pertandingan.tambah2 pertandingan kecil je.jika penganjur mempunyai byk sponsor barulah masalah2 minor dapat diatasi.

zaman SP remaja rajin gak SP menyertai kelab2 serta pertandingan seperti pertandingan skuter tercantik.hadiah2nya juga boleh tahan lumayan.penyertaan juga ramai.itulah SP kata Sponsor kena power.


diharap juga jika pemikiran ini diterap kepada para pemain,para penganjur tidaklah mengambil kesempatan diatas sikap keterbukaan para pemain sebab SP pun pemain juga.

















*pasni SP nak buka entry untuk pengadil dan player yg demand...PANASSSSSS

No comments:

Post a Comment