Sunday, September 13, 2009

MONDAY BLUES!!!!!!

Slalunya menjelang hari Isnin SP susah nak tidur lena. Mungkin disebabkan terleka menonton tv hingga lewat pagi. Dah tentu waktu tidur akan terjejas. Jika anda perasan, slalunya kita akan rasa tidak sedap badan walaupun tidak mengantuk pada siang hari. Slalunya jika badan jadi mcmni susah untuk kita berkelakuan normal. Kadang2 nak jadi warna hijau pun ada. Nak tidur plak waktu pejabat. Kalau cuti boleh la tidur tapi akan mengganggu plak waktu tidur malam yang seterusnya.

Jadi plak di bulan puasa mcmni lagila kena byk bersabar. Ditambah plak dengan provokasi yang dilakukan oleh kawan2 yang suka bergurau senda tak mengira waktu. Jadi untuk yang faham, SP ucapkan berbanyak terima kasih.
Gambar kat atas ni bolehlah SP katakan diantara ayam kegemaran SP. Mengapa tu taktau lah sebab kita kan mempunyai citarasa masing2. Kang terang detail sangat orang kata memandai2.huhuhuhuhu.
So Slamat menjamu slera je lah ye dgn gambar di atas(bukan menjamu makanan).
*Bila fikir2 balik SP jadi pening bila orang sebut tok uban. Mungkin sebab sifatnya bercelak putih kot sudah boleh dipanggil tok uban.Apa2pun harini hari paling SP takda mood

No comments:

Post a Comment