Sunday, September 11, 2011

JUALAN TELAH DIBUKA

Seperti yang dijanjikan ini adalah salah seekor anak yang berada di reban SP. Jika siapa berminat bolehlah hubungi SP. Anak2 yang tetas kebanyakan betina juga kalini. Jadi sesiapa yang nakkan anak betina boleh juga hubungi SP.

Kelebihan yang SP nampak dari apa yang tetas sejak2 akhir2 ini adalah anak2 direban SP memiliki Balung yang halus serta sayap yang tirus. Kebanyakan yang SP lihat kebelakangan ini ramai peminat dah boleh hasilkan ayam2 yang bergaya tp masih tercari-cari bagaimana nak upgrade dibahagian balung serta sayap.

Dikesempatan ini SP memberi peluang untuk mencuba dengan ayam2 yang SP dah tetaskan ini supaya dapat bergabung dgn baka peminat2 di seluruh malaysia supaya bukan saja dapat mengeluarkan hasil yang bergaya malahan mempunyai aksesori yang mengembirakan.

Yang mana ada bertanyakan tentang anak induk tarik ekor kelabu boleh hubungi SP jika berminat. SP nak jual harga mampu milik. Jangan lepaskan peluang.

*anak ayam di atas baru nak belajar bergaya

1 comment:

  1. Bro jgn putus asa dan lemah semangat, sy tk tau kenapa kamu jadi mcm ni tapi I tau u adalah salah seorang yg terhebat dlm dunia serama! : )

    ReplyDelete