Thursday, July 9, 2009

PERPINDAHAN BINTANG BOLA SEPAK TERNAMA DI DUNIA




Di kala kita ternanti-nanti siapa yang akan meninggalkan kelab masing-masing serta berhijrah di tempat baru, akhirnya sudah terjawab..


Real Madrid adalah sebuat kelab yang kadangkala membuatkan orang kecewa kerana sikap yang suka membeli pemain dengan harga yang tidak munasabah. ini telah diikuti oleh saudagar arab yang membeli manchester city dan menaruh harga yang tinggi juga supaya ada bintang yang akan masuk ke lubuk mereka. tetapi jika bintang yang masuk ke kelab tersebut seperti robinho mengecewakan kelab juga kerana tidak dapat memberi pulangan yang berbaloi. Tauke Chelsea akhir2 ini juga tenggelam punca dan tidak lagi menaruh perbelanjaan yang berlipat ganda untuk mendapatkan pemain terbaik dunia. tidak tahulah kenapa, mungkin sudah tahu bagaimana bermain dengan duit utk melabur ke atas pasaran bola sepak.

Jika anda perasan kita pemain ayam serama juga adakalanya seperti mereka juga. ada yang gamble untuk membeli anak2 kecil, ada yang terus membeli yang sudah ada ranking dan ada juga yang membeli bekas2 juara. Itu semua pilihan masing2. Kena tengok poket masing2 lah.hehehehe.

SP telah lalui semua pengalaman itu dan skarang masih melalui detik2 ini.adakalanya membeli, menghasilkan anak sehinggalah mendidik supaya tidak terjun meja lagi. sebab tu SP suka berjalan belajar melalui pengalaman. jika mengharapkan teori dari pembacaan di blog atau dimana2 milis agak susah sedikit umpama teori dan praktikal.

*walau apa skalipun SP akan menentang C.Ronaldo bersama kelab terbarunya di FIFA 09/10 di XBOX.anywhere...anyhow...GLORY GLORY MAN U....


No comments:

Post a Comment